Darba laiks | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pr | Ot | Tr | Ct | Pk | Se | Sv |
8.00 | 8.00 | 8.00 | 8.00 | 10.00 | 10.00 | 🔐 |
23.00 | 23.00 | 23.00 | 23.00 | 22.00 | 22.00 |
Varbūt vispopulārākais dzēriens pasaulē. Daudzi cilvēki visā pasaulē nevar iedomāties nevienu dienu bez tases smaržīgas svaigi pagatavotas kafijas. Etiopija tiek uzskatīta par kafijas dzimteni, par to vēsta leģenda par kādu Etiopijas ganu Kaldimu. Vēlāk šis augs izplatījās visā Tuvajos un Tuvajos Austrumos. Agrākās liecības par kafijas dzeršanu bija aptuveni 15. gadsimtā.
Saskaņā ar daudzu pētījumu rezultātiem kļuva skaidrs, ka kafijas dzēriena priekšrocības, pievienojot pienu, ir daudz augstākas nekā parastajai kafijai. Tas ir tāpēc, ka šajās divās sastāvdaļās esošie elementi savā starpā neveic ķīmiskas reakcijas. Tāpēc, jo vairāk piena dzērienā, jo mazāk kofeīna tajā. Piens savukārt veicina kalcija papildināšanu, kas tiek izskalots no organisma. Turklāt šim dzērienam ir zems kaloriju saturs un tam ir diurētiska iedarbība, tāpēc uztura speciālisti iesaka to lietot nelielos daudzumos.
M
(Bulletproof Coffee) - šis ir neparasts jaunums, kafija ar sviestu vai kokosriekstu eļļu. Kafija, kurai daudzi piedēvē pārsteidzošas īpašības: tā palīdz zaudēt svaru, ātri piesātina un dod enerģiju. Silda un palīdz koncentrēties. No pirmā acu uzmetiena tas var izklausīties dīvaini un ne pārāk ēstgribu, bet ložu necaurlaidīga kafija ir ļoti patīkama zīdaini krēmīga tekstūra un patiešām ļoti ātri piepilda. Sāli un ingveru var pievienot dažādām garšām.
20 g
Tradīcija pievienot sīrupu kafijai un kokteiļiem uz tā bāzes radās 20. gadsimta otrajā pusē Amerikas un Eiropas kafijas namos. Sākumā tos dekorēja ar kompleksiem dzērieniem – latte, kafiju ar saldējumu – un tad espresso sāka liet saldu, viskozu piedevu. Monin sīrupu īpatnība ir tāda, ka tie ir izstrādāti, ņemot vērā jaunas tendences kafijas industrijā un ir paredzēti tieši dzērienu pagatavošanai.
Pieejamās garšas:
Amaretto
īru
Karamele
Grenadīns
Kuram bērnam nepatīk kakao! Tas satur diezgan lielu daudzumu olbaltumvielu, ir tādi svarīgi elementi kā cinks un dzelzs, folijskābe, kas nepieciešama asinsrites un imūnsistēmas augšanai un attīstībai. Gan kakao pulveris, gan kakao sviests ir ārkārtīgi vērtīgi pārtikas produkti.
Āzijas salātiem vienmēr ir spilgtas krāsas, neparastas mērces un tekstūras. Šajos dārzeņu salātos ir uzņemtas visas labākās Āzijas receptes: cepti un svaigi dārzeņi, smaržīga sezama mērce un pikantās garšvielas.
A: 7, 9, 11, 12 Izcelsme: Indija/Latvija/Pakistāna
Alkohola lietošanai ir negatīva ietekme. Alkoholisko dzērienu pārdošana, iegādāšanās un nodošana nepilngadīgām personām ir aizliegta.
Komersants: eMaksa SIA, reģistrācijas Nr. 41503074939
Pasta adrese: Daugavpils, Telts iela 1 - 8, LV-5422
Epasta adrese: info@e-maksa.lv
Tālrunis: +371 67651181
Datu apstrāde platformā tiek veikta tādā veidā, lai iegūtos datus nebūtu iespējams saistīt ar konkrētu datu subjektu bez papildu informācijas izmantošanas, lai nodrošinātu, ka apstrādātie dati netiek saistīti ar identificētu vai identificējamu fizisku personu.
1. Vispārīgie noteikumi
Platforma labapartika.lv (turpmāk tekstā - "Platforma") pieder un tās darbību nodrošina komersants eMaksa SIA, reģistrācijas Nr. 41503074939, juridiskā un pasta adrese: Daugavpils, Telts iela 1 - 8, LV-5422, (turpmāk tekstā - "Īpašnieks").
Klients (turpmāk tekstā - "Klients") var izmantot platformu, lai aplūkotu, pasūtītu un apmaksātu dažādus pārtikas un nepārtikas produktus (turpmāk tekstā - "produkti") saskaņā ar lietošanas noteikumiem un nosacījumiem.
Produktu pārdevējs ir komersants eMaksa SIA, reģistrācijas Nr. 41503074939, juridiskā un pasta adrese: Daugavpils, Telts iela 1 - 8, LV-5422 (turpmāk tekstā — "Pārdevējs").
Izmantojot platformu, klients piekrīt šiem noteikumiem un nosacījumiem, un klientam ir pienākums ievērot gan šos noteikumus un nosacījumus, gan jebkādus platformā atsevišķi publicētus norādījumus. Šie noteikumi un nosacījumi ir saistoši arī pārdevējam.
Tirdzniecības teritorija, ēkas vai telpas lietderīgās platības daļa vai pārvietojamais mazumtirdzniecības punkts, kur ar tirdzniecību nodarbojas pārdevējs, (turpmāk tekstā - "tirdzniecības vieta").
2. Platforma
Lai lietotu platformu, klientam nav nepieciešama identifikācija. Klienti platformā iegūst informāciju par produktiem, pakalpojumiem, akcijām un īpašiem piedāvājumiem.
Pirms pasūtījuma veikšanas jāapstiprina mobilā tālruņa numurs.
3. Produktu klāsts un cenas
Platformā norādītais produktu klāsts ir aktuāls un pieejams pasūtīšanai. Visas cenas ir norādītas ar ietvertu PVN un citiem piemērojamajiem nodokļiem un nodevām.
4. Pasūtījuma veikšana
4.1. Pasūtījums
Klients var izmantot platformu, lai izveidotu un apmaksātu pasūtījumu. Pasūtījums tiks sagatavots saņemšanai tirdzniecības vietā vai piegādāts uz norādīto adresi. Klientam tiks paziņots saņemšanas kods.
Platformā veiktie pasūtījumi ir saistoši klientam. Pasūtījumam tiek piešķirts četru ciparu kods, kas ļauj klientam saņemt pasūtījumu. Klientam jānodrošina, ka kods netiek izmantots neatļauti. Tomēr klients var pilnvarot citu personu saņemt pasūtījumu, nododot kodu šai personai. Ikviens kods ir unikāls un to var izmantot tikai vienu reizi. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka kodu neatļauti izmanto trešās personas, ja vien kods šādām personām nav kļuvis pieejams pārdevēja kļūdas dēļ.
4.2. Pasūtījuma apmaksa
Klients var apmaksāt pasūtījumu saņemšanas brīdī.
Klients var apmaksāt pasūtījumu izmantojot tiešsaistes maksājumu risinājumus Klix (Citadele) vai EveryPay (SEB, Swedbank).
Ņemot vērā produktu īpašības, klients pēc pasūtījuma veikšanas un tā apmaksas nav tiesīgs no tā atteikties, ja pasūtījuma izpilde jau ir uzsākta. Klients apzinās, ka produkti ir pārtikas produkti un dzērieni, kuri ātri bojājas un kuru derīguma termiņš ir īss, tādēļ saskaņā ar vietējiem tiesību aktiem atteikuma tiesības nav piemērojamas.
4.4. Novēlota pasūtījuma saņemšana
Tiek darīts viss iespējamais, lai pasūtījumu sagatavotu līdz norādītajam saņemšanas laikam. Klientam pasūtītie produkti ir jāsaņem līdz norādītajam saņemšanas laikam. Pasūtījumi tiek uzglabāti 25 minūtes no brīža, kad tie ir gatavi saņemšanai, taču jebkurā gadījumā ne vēlāk kā līdz tirdzniecības vietas darba laika beigām. Ja klients nesaņem pasūtījumu šajā laikā, tas tiek utilizēts. Klients nav tiesīgs saņemt kompensāciju vai atgūt par pasūtījumu samaksāto naudu, ja klients nokavē pasūtījuma saņemšanu. Lai nodrošinātu produktu drošību, ņemot vērā to īpašības, produktus klientam nevar izsniegt pēc šajā sadaļā norādītā saņemšanas laika beigām.
4.5. Sūdzības par produktiem
Sūdzības par produktiem jāiesniedz uzreiz tirdzniecības vietā, vai arī jāsazinās ar pārdevēja atbalsta dienestu.
5. Pārējie noteikumi
Īpašnieks pēc saviem ieskatiem var pilnībā vai daļēji mainīt, atjaunināt vai dzēst platformas funkcionalitāti un saturu. Šādas darbības var arī ietvert šo lietošanas noteikumu un nosacījumu grozīšanu. Klientam saprātīgā termiņā iepriekš tiek paziņots par būtiskākajiem grozījumiem. Lai turpinātu platformas izmantošanu, klientam ir jāpiekrīt lietošanas noteikumos un nosacījumos veiktajām izmaiņām.
Klients ir atbildīgs par sniegtās informācijas pareizību, saņemšanas koda glabāšanu, kā arī atbilstošu datu aizsardzības pasākumu īstenošanu viedierīcē. Klients ir atbildīgs par visiem darījumiem, kas platformā tiek veikti.
Visus strīdus un domstarpības, kas ir saistītas ar šo Līgumu, Puses vispirms risina sarunu ceļā. Ja vienošanos nav iespējams panākt, visi strīdi un nesaskaņas, kas rodas sakarā ar šo Līgumu, atrisināmi tiesas ceļā saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.
Strīdu risināšanai klienti var izmantot patērētāju strīdu risināšanas platformas.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, Latvija, http://www.ptac.gov.lv/
Attiecībā uz platformā veiktajiem pirkumiem, klienti var iesniegt prasības pret pārdevēju arī tiešsaistes strīdu risināšanas platformā, kas pieejama šeit: http://ec.europa.eu/odr.
6. Kontaktinformācija
Ja jums radušies jautājumi vai komentāri par platformas darbību, lūdzu, sazinieties ar atbalsta dienestu:
atbalsts@e-maksa.lv
+371 67651181