Daba uz dakšiņas. Sulīgi pelmeņi ar stirnas gaļu, ķiploku sviestā ar zaļumiem. Klāt — marinēts sarkanais sīpols un kārtīga karote skābā krējuma. Mežonīgi garšīgi.
Pasniedz ar skābo krējumu un, pēc viesa vēlēšanās, ar karoti etiķa.
Kraukšķīgie grauzdiņi ar ķiploku un parmezāna sieru, pasniegti ar trīs dažādām mērcēm – sieru, ķiploku un saldo čili. Katram grauzdiņam ir jauna garša. Brīnišķīga uzkoda pie glāzes auksta alus vai kvasa.
A: 1, 2, 4
Medījumu gardumu šķīvī ir iekļauts brieža un aļņa desu maisījums. Kanapē ar pīles un brieža gaļas pastēti, speķi, brieža gaļas saraustījumu, načo, kraukšķīgiem krekeriem, marinētiem gurķiem un mārrutkiem. Šī uzkoda lieliski sader ar glāzi auksta alus vai kvasa, vai ar stiprākiem dzērieniem.
A: 1, 2, 4
Piecu veidu sieri, melnās olīvas, vīnogas, valrieksti, sezonas ogas un gressini maizes kociņi. Un šķidrais medus papildina šo garšu dažādību. Šī uzkoda lieliski sader ar dāmu dzērieniem, piemēram, vīnu, šampanieti vai kokteili.
A: 1, 2, 4
KIRŠU TOMĀTIEM, ZILO SIERU, ZAĻUMIEM UN GRIEĶU RIEKSTIEM APELSĪNU MĒRCĒ
Maiga cepta pīles fileja, pasniegta ar brūkleņu mērci un zaļajiem salātiem.
Ceptu fileju ar brūkleņu mērci pasniedz ar zaļo salātu maisījumu, šo ēdienu iesakām papildināt ar grilētiem dārzeņiem
A: 5
Sulīgo laša steiku pasniedz ar citrona šķēli un zaļajiem jauktiem salātiem. iesaka šo ēdienu papildināt ar savvaļas rīsiem vai grilētiem dārzeņiem.
A: 10
Maigs vistas šašliks, pasniegts ar kečupu un zaļo salātu maisījumu. Mēs iesakām papildināt šo ēdienu ar jebkuru piedevu pēc jūsu gaumes.
A: 1, 2, 5
Makaroni ar meža sēnēm, pasniegti krēmīgā mērcē, garšvielām ar parmezāna sieru. Glāze sausā baltvīna ir brīnišķīgs papildinājums šim ēdienam.
A: 2, 4
Turku stila kumpir kartupeļi. Liels cepts kartupelis ar sātīgu un garšīgu pildījumu, kurā ietilpst brieža gaļas gabaliņi, cepti sīpoli un sēnes, krēmīga mērce un bekons. Pildījumu pārklāj ar siera "sviestmaizi" un zaļumiem. Labi sader ar jauktiem zaļajiem salātiem. Garšīgi un ļoti sātīgi!
A: 2
Sulīgs burgers ar kraukšķīgu bulciņu, pasniegts ar brieža gaļas pīrādziņu, ko mūsu šefpavāri gatavo paši. Burgerā ir sulīgs brieža gaļas pīrāgs, tomāti, saldā paprika, sālīti gurķi, aisberga salāti, kausēts čedara siers un kūpinātas paprikas mērce. Burgeru pasniedz ar kraukšķīgiem kartupeļiem un papildus kūpinātu parikmas mērci. Ērtības labad iekļauti vienreizējās lietošanas cimdi.
A: 1, 2, 4, 12
Trīs karotes krēmīga saldējuma, kas pasniegtas ar jūsu izvēlētiem riekstiem, ievārījumu, sīrupu, sezonas ogām vai želejkonfektēm
Ābolu strūdele ar rozīnēm un kanēli kārtainās mīklā, pasniegta ar kausiņu vaniļas saldējuma un karameļu mērci. Karstās strūdeles un aukstā saldējuma kombinācija ir īsts gardums tiem, kam ir salds zobs.
Sulīgi vistas tīrradņi ar frī kartupeļiem, pasniegti ar svaigiem dārzeņiem un kečupu.
Komersants: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "KARP", reģistrācijas Nr. 41503022104
Pasta adrese: 2. Preču iela 13 - 5, Daugavpils, LV-5401
Epasta adrese: dichbar@inbox.lv
Tālrunis: +371 200 202 21
Datu apstrāde platformā tiek veikta tādā veidā, lai iegūtos datus nebūtu iespējams saistīt ar konkrētu datu subjektu bez papildu informācijas izmantošanas, lai nodrošinātu, ka apstrādātie dati netiek saistīti ar identificētu vai identificējamu fizisku personu.
1. Vispārīgie noteikumi
Platforma labapartika.lv (turpmāk tekstā - "Platforma") pieder un tās darbību nodrošina komersants eMaksa SIA, reģistrācijas Nr. 41503074939, juridiskā un pasta adrese: Daugavpils, Telts iela 1 - 8, LV-5422, (turpmāk tekstā - "Īpašnieks").
Klients (turpmāk tekstā - "Klients") var izmantot platformu, lai aplūkotu, pasūtītu un apmaksātu dažādus pārtikas un nepārtikas produktus (turpmāk tekstā - "produkti") saskaņā ar lietošanas noteikumiem un nosacījumiem.
Produktu pārdevējs ir komersants Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "KARP", reģistrācijas Nr. 41503022104, juridiskā un pasta adrese: 2. Preču iela 13 - 5, Daugavpils, LV-5401 (turpmāk tekstā — "Pārdevējs").
Izmantojot platformu, klients piekrīt šiem noteikumiem un nosacījumiem, un klientam ir pienākums ievērot gan šos noteikumus un nosacījumus, gan jebkādus platformā atsevišķi publicētus norādījumus. Šie noteikumi un nosacījumi ir saistoši arī pārdevējam.
Tirdzniecības teritorija, ēkas vai telpas lietderīgās platības daļa vai pārvietojamais mazumtirdzniecības punkts, kur ar tirdzniecību nodarbojas pārdevējs, (turpmāk tekstā - "tirdzniecības vieta").
2. Platforma
Lai lietotu platformu, klientam nav nepieciešama identifikācija. Klienti platformā iegūst informāciju par produktiem, pakalpojumiem, akcijām un īpašiem piedāvājumiem.
Pirms pasūtījuma veikšanas jāapstiprina mobilā tālruņa numurs.
3. Produktu klāsts un cenas
Platformā norādītais produktu klāsts ir aktuāls un pieejams pasūtīšanai. Visas cenas ir norādītas ar ietvertu PVN un citiem piemērojamajiem nodokļiem un nodevām.
4. Pasūtījuma veikšana
4.1. Pasūtījums
Klients var izmantot platformu, lai izveidotu un apmaksātu pasūtījumu. Pasūtījums tiks sagatavots saņemšanai tirdzniecības vietā vai piegādāts uz norādīto adresi. Klientam tiks paziņots saņemšanas kods.
Platformā veiktie pasūtījumi ir saistoši klientam. Pasūtījumam tiek piešķirts četru ciparu kods, kas ļauj klientam saņemt pasūtījumu. Klientam jānodrošina, ka kods netiek izmantots neatļauti. Tomēr klients var pilnvarot citu personu saņemt pasūtījumu, nododot kodu šai personai. Ikviens kods ir unikāls un to var izmantot tikai vienu reizi. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka kodu neatļauti izmanto trešās personas, ja vien kods šādām personām nav kļuvis pieejams pārdevēja kļūdas dēļ.
4.2. Pasūtījuma apmaksa
Klients var apmaksāt pasūtījumu saņemšanas brīdī.
Klients var apmaksāt pasūtījumu izmantojot tiešsaistes maksājumu risinājumus Klix (Citadele) vai EveryPay (SEB, Swedbank).
Ņemot vērā produktu īpašības, klients pēc pasūtījuma veikšanas un tā apmaksas nav tiesīgs no tā atteikties, ja pasūtījuma izpilde jau ir uzsākta. Klients apzinās, ka produkti ir pārtikas produkti un dzērieni, kuri ātri bojājas un kuru derīguma termiņš ir īss, tādēļ saskaņā ar vietējiem tiesību aktiem atteikuma tiesības nav piemērojamas.
4.4. Novēlota pasūtījuma saņemšana
Tiek darīts viss iespējamais, lai pasūtījumu sagatavotu līdz norādītajam saņemšanas laikam. Klientam pasūtītie produkti ir jāsaņem līdz norādītajam saņemšanas laikam. Pasūtījumi tiek uzglabāti 25 minūtes no brīža, kad tie ir gatavi saņemšanai, taču jebkurā gadījumā ne vēlāk kā līdz tirdzniecības vietas darba laika beigām. Ja klients nesaņem pasūtījumu šajā laikā, tas tiek utilizēts. Klients nav tiesīgs saņemt kompensāciju vai atgūt par pasūtījumu samaksāto naudu, ja klients nokavē pasūtījuma saņemšanu. Lai nodrošinātu produktu drošību, ņemot vērā to īpašības, produktus klientam nevar izsniegt pēc šajā sadaļā norādītā saņemšanas laika beigām.
4.5. Sūdzības par produktiem
Sūdzības par produktiem jāiesniedz uzreiz tirdzniecības vietā, vai arī jāsazinās ar pārdevēja atbalsta dienestu.
5. Pārējie noteikumi
Īpašnieks pēc saviem ieskatiem var pilnībā vai daļēji mainīt, atjaunināt vai dzēst platformas funkcionalitāti un saturu. Šādas darbības var arī ietvert šo lietošanas noteikumu un nosacījumu grozīšanu. Klientam saprātīgā termiņā iepriekš tiek paziņots par būtiskākajiem grozījumiem. Lai turpinātu platformas izmantošanu, klientam ir jāpiekrīt lietošanas noteikumos un nosacījumos veiktajām izmaiņām.
Klients ir atbildīgs par sniegtās informācijas pareizību, saņemšanas koda glabāšanu, kā arī atbilstošu datu aizsardzības pasākumu īstenošanu viedierīcē. Klients ir atbildīgs par visiem darījumiem, kas platformā tiek veikti.
Visus strīdus un domstarpības, kas ir saistītas ar šo Līgumu, Puses vispirms risina sarunu ceļā. Ja vienošanos nav iespējams panākt, visi strīdi un nesaskaņas, kas rodas sakarā ar šo Līgumu, atrisināmi tiesas ceļā saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.
Strīdu risināšanai klienti var izmantot patērētāju strīdu risināšanas platformas.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, Latvija, http://www.ptac.gov.lv/
Attiecībā uz platformā veiktajiem pirkumiem, klienti var iesniegt prasības pret pārdevēju arī tiešsaistes strīdu risināšanas platformā, kas pieejama šeit: http://ec.europa.eu/odr.
6. Kontaktinformācija
Ja jums radušies jautājumi vai komentāri par platformas darbību, lūdzu, sazinieties ar atbalsta dienestu:
atbalsts@e-maksa.lv
+371 67651181